fredag 9 september 2016

TÄVLING



Nu kan du vinna en fin trälåda som innehåller en trästjärna, 2 st bivax ljus, 2 st tvålar, dynvar, tavla och vin behållare.

Såhär deltar du i tävlingen :

1. Kommentera detta inlägg med ditt bästa tips på en ny produkt du skulle vilja köpa av oss.
( kan vara precis vad som helst :) )
2. Skriv ditt namn och mail adress också i kommentaren.
3. För att öka din chans kan du dela detta inlägg facebook.

Vinnaren utses den 19:e september kl 12:00 
Vinnaren i tävlingen publiceras på bloggen och kontaktas via mejl. 
Vinsten hämtas ut från Intek.

Lycka till :)

~ Tävlingen är avslutad~

11 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle älska en stor snygg utekruka att ha höstljung i.
gunilla.egelstad@hotmail.com
Gunilla Egelstad

Camilla wiklund sa...

En snygg och praktisk planteringsbänk, gärna ganska liren så den får plats på balkongen. Det ultimata vore om det också vore ihopfällbart!

Millan_haha@hotmail.com

Anonym sa...

Svårt att välja då jag tycker att inrednigsgrejer som ni säljer passar mig personligen. Stjärnor av träd och hjärtformiga tvålar gillade jag mest.

Mariia Faur
mariafaurmasha@outlook.com

Melina sa...

Nu när kylan börjar komma vill jag pynta min dörr med en från er införskaffad krans, sedan är det bara att vänta på att snön kommer med sin glans.

Med vänlig hälsning Melina
mellis_016@hotmail.com

helenar sa...

Vad som helst?
Igår ägnade jag mycket tid på nätet åt att söka efter stödhjul för vuxencykel. Jag skickade t.o.m. mejl till Jula och Biltema. Gubbvännen som bröt nacken i våras har nämligen nyss fått komma hem och vill ha frihet att med cykeln komma lite längre bort än bara runt huset. Jag hittade en bild på en man i Hongkong som hade stödhjul monterade på sin ordinarie cykel. Var finns det i Europa?

Annica sa...

krukstege ;P skulle vara något här hemma :P

bloodsband@live.se

Anne-Marie sa...

Fina trätavlor med olika positiva citat. Perfekt att ha hemma och även att köpa som julklapp. Tänker mig trätavlor i vitt med grå text tryckt på eller gråa tavlor med vit text. Kunde även varit något slags snöre längst upp så man kan hänga upp dom :)

Mail: Annkar14@hotmail.com

Amanda sa...

Kuddfodral och gardiner!

amandanyman96@hotmail.com

Unknown sa...

En färgglad stor tavla att hänga upp på min tomma vägg i vardagsrummet hade inte suttit fel!
Eller kanske en fin bordsduk.

Daniel Lembke
Ddales@hotmail.com

Anonym sa...

Mattor älskar jag, helst lite udda och personliga.

MVH Sanna

inastina@outlook.com

Marta sa...

Hej jag skulle vilja köpa en färgrann krans. Marta Kisiel, martakisiel@gmail.com